تایپ نوشته های نا گفته

حرفهایی ناگفته ؛ واگویه های نا گفته

تایپ نوشته های نا گفته

حرفهایی ناگفته ؛ واگویه های نا گفته

هدیه ای برای دوست

 

امروز جمعه ؛ حوالی غروب
امروز 5 رجب ، 40 روز مانده تا میلاد ولی الله الاعظم ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء
دوستان میهن بلاگ در جریان طرح هدیه ای برای تولد حضرت هستن
بقیه هم حتما تا حالا گوشه و کنار وب چیزی دیدن
اما اینکه من هم این مطلب را نوشتم صرفاً بخاطر این بود که به نوعی توی این حرکت سهیم باشم
امروز یه چله مونده تا روز میلاد و من هم خواستم اینبار فقط و فقط به خاطر حضرت پا روی نفس بذارم و با ترک یه گناه قدمی هر چند ناقابل در به دست آوردن دل حضرت بردارم
اینکه بخوام در مورد حضرت صاحب و در بین ما بودن و چگونگی اش مطلب بنویسم خودش حرفهای زیادی داره
و الان نه من واجد شرایط هستم و نه موقعیتش هست
خلاصه بگذاریم تا بعد ...
اما دوستای گلی که این مطلب را می خونن
اینجا یا توی هر وبگاه دیگه ای
من خودم رو سیاه تر از اونی هستم که بخوام دوستای گلی که بهتر از خودم هستن را نصیحت ؛ راهنمایی یا ارشاد کنم
صرفاً و صرفاً به دید یه پیشنهاد دوستانه
هر کدوم بیاییم با چشم پوشیدن از یه گناه توی این طرح شرکت کنیم
نه به خاطر این طرح و اینکه این طرح هست و یه کار ارزشی و حمایت از کار خوب و این حرفا ....
این همه به جای خودش
من این حرف را از این جهت می گم که همه ماها می دونیم درگیر یه گناه و رذیله بودن معمولا با یه لذتی دنباله
گاهی یه پولی به جیب آدم می ره
گاهی اوقات فراغتمون را پر می کنه
گاهی لذت های دیگه ای برامون داره
خلاصه هر گناهی با لذت خام و مجازی خودش یه جورایی بندگان خدا را پای بند خودش می کنه
و البته بنده شیطان
حالا خودمونی توی دل خودمون یه دو دو تا چهارتا کنیم
ماها که می دونیم این گناه کردن و لذتش دل یه عزیزی را می سوزنه
ما که می دونیم وقتی نامه عمل مون را آقا می بینه با دیدن این اعمال آزرده خاطر میشه
حالا بینی و بین الله ارزشش رو داره ؟!
............
.....
........
چند لحظه ای که مرددم که این چند جمله را هم اضافه کنم یا نه
ولی امتحانش که ضرر نداره
ما بیاییم به خاطر شاد کردن دل مولا یه گناهی رو ترک کنیم
ببینیم آقا جای دیگه این محبت !!!
این محبت ما نسبت به خودشون (ترک گناه از روی محبت آقا) رو چه جوری جبران می کنن
من فکر می کنم آقا کریم تر از اونی هستن که این قدم نا چیز ما را بی پاسخ بذارن

این پیامک را هم امروز عصر یکی از دوستای گلم لطف کرد و برام فرستاد :

" استحاله انتظار :
از جور زمانه ما شکایت داریم
اندازه کوه و صحرا حاجت داریم
ما مشکلمان گرانی و بیکاریست
آقا !  به نبودنت که عادت داریم
.......... "

بیش از حد خودم نوشتم
فعلا هرکی تو دلش محبتی نسبت به مولا حس می کنه ....
یا علی 

 

 

هدیه تولد خورشید

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد